oh, vilken härlig dag

i fredags kväll hade jag innebandyträning, direkt efter träningen så plockade jag upp jossi hemma hos sig och så gick vi till mig och kollade på idol. efter idol så gick vi in och la oss i mitt rum och kolla på film, härmed förklarar jag er chuck och larry, så rolig film! aa iallfall så somnade vi rätt sent eftersom vi låt och skratta åt ingenting ett tag efter filmen (a) på lördagen vaknade vi kanske runt 10.30, men vi gick upp runt 11 och käka frukost. efter frukosten fixade vi oss och så tog vi en liten promenad innan vi gick hem igen för att baka kladdkaka. som blev asgod tillsammans med vaniljglass! :D aa sen så spelade vi lite kort och kolla på tv en stund innan de var dags för mig att äta middag. när jag hade käkat så spelade vi kort en liten stund till innan vi gick till jossi för att hon skulle äta middag! låång dag de blev haha. men iallafall efter att hon hade ätit så kollade vi på massa gamla bilder på oss från när vi var as bra kompisar och lite andra bilder också. de va as kul att se faktiskt :D haha aa sen var klocken typ mycket så jag gick hem.. när jag kom hem så hade mamma och pappa precis börjat se på the grude så jag satte mig och kollade på den också! sen vare godnatt :) /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: