into the great wide open

jag är slut som människa ;o typ ... (?) i torsdag åt jag ingenting, igår åt jag middag och idag har jag inte ätit något än, jag är typ as hungrig men de gör så jävla ont att svälja när jag har ont i halsen. alltså halsen är svullen och jag har ont i nackan pga de. helt galet ju, jag heter jessika och jag klagar väldigt mycket! men de är faktiskt jätte jobbigt :/ jag kan inte göra någonting. tyck synd om mig!!!
Just nu för tillfället är jag ensam hemma, julmusik spelas i vardagsrummet för att mamma inte ville stänga av när hon åkte men jag överröstar julmusiken med lite musik från tom petty, beyonce, pink, rihanna och erik hassle. 
Mamma och Pappa håller på att julpynta hela lägenheten, mamma vill att jag har en stjärna eller ljusstake i mitt rum men de vägrar jag att ha. de ända jag vill ha som julpynt i mitt rum är en lysade isbjörn. hoppas att dom åker och köper en (a) haha
jag älskar björnar :) <3  /JH




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: