hold on

jag ska snart gå ut och gå en sväng med elin i det mörka och kalla vädret utomhus. men de blir nog skönt eftersom att jag är trött som fan efter en rolig skoldag, med håltimme större delen av dagen. har bara haft sjukvård idag :) kul ämne dedär ;) aa iallafall så vare kul idag att jag johanna och carro gick till ica och köpte julmust, som jag sedan gav till Patrick, Wille och David eftersom de ändå typ inte var någonting kvar.. Patrick tog julmusten gick in på toaletten och kissade i flaskan, han försökte bjuda massa männsikor men ingen ville ha (a)
kul btw att så många har gjort min quiz, inte för att jag vet vilka alla är men de är bra ändå ;) haha
annars har jag inte gjort sådär jätte mycket de senaste dagarna, har haft innebandyträning och så har jag vart med elin och rebecca :D <3 /J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: