Angel of Mine

Fredag idag, rikitgt skönt. Var Ledig ifrån skolan så jag sov ut ordentligt. Vaknade, satte på datorn, satt och chatta en liten stund, sen kom de post i brevlådan, och ett brev var till mig om feriepraktik jag hade fått jobb i alby som trädgårdsarbetare under period 2 som är efter midsommar! Så nu får jag tjäna lite pengar iallafall! wiiehoo!
men det uppstod ett problem när jag började läsa, det stog att senast inlämning är 2008.05.15 som var igår, så jag ringde ner till Christine som jag fick jobbet av och hon sa att de va okej att jag lämna de senast nästa vecka. men jag gick upp till mammas jobb i vretarna så att hon skulle skriva på pappret och sedan gick jag till tumba gymnasium och mötte Rebecka och så lämnade jag in lappen till Christine. Så nu är allt klart, hon skulle höra av sig någon dag för att prata!
Nu är jag hemma igen, och ajg sitter faktikst och ritar lite :O kan lägga upp en bild på det jag har ritat, ganska nöjd faktiskt ;)



ikväll ska jag och mamma vara ensamma hemma.
 Malin ska vara hemma hos Gold och Pappa ska åka båt med jobbet (a)
Så vi ska kolla på Talang och så ska vi spela in så ska det låta och de på det efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: