Tack Nikolina

Tack Nikolina för att du hjälpte mig att fixa bloggen, det blev jätte bra.
Det är som jag sa igår inte minutrarna som avgöra om de är bra eller inte, de är utseendet! :) och du ser ju själv hur det ser ut, och hur det låter haha :D de är grymt, du är värsting talangen jue ;o haha :D


jag saknar dig också, att vi inte ses som förr kan bero på att båda har lagt av med fotbollen, känns lite som att det var fotbollen som höll oss samman, och när vi slutade så slutade allt. fast kanske inte. när vi lirade med damerna förra året så var vi kanske itne så mycket heller utanför fotbollen, men då träffades vi iallafall. men vad vet jag. jag tycker att det är jätte jobbigt att vi aldrig har tid att umgås. för jag slutar typ vid 16 varje dag, och jag har träningar, jag lagar mat och på helgerna är det matcher. och om inte jag har match så har du det, om inte jag har träning så har du det. känns liksom som att det mesta bara krockar... aja jag älskar dig nu och föralltd, vad som än händer, förstå de! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: