Onsdag 26Mars!

Idag var jag med elin! vi gjorde som vanligt massa roliga saker.
*skatt, skratt, skratt och åter skratt
*lagade pannkakor till min familj
*la messmör i den sista pannkakan som vi gav till min far
*skratta väldans mycket när vi sedan åt.
*jag skulle bära ut en stol som vi hade ställt in i köket för att alla skulle få plats
*när jag gjorde de så råka jag gå in i nått som gjorde att jag snubbla på något och som gjorde att jag ramla.
*ännu mer skratt
*kollat på roliga klipp av Björn Gustaffson
*här är ett av klippen, kolla! http://youtube.com/watch?v=kPPqOZ-9-ro&feature=related
*M.M!!

Vi ses imorgon Elin, för ännu mer äventyr! :D


Och här är massvis med bilder på mig! Mest gamla!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: