Work this out

IGÅR

Vi var 4 pers i klassen, jag sprang 4 km i skolan med innebandyn!
första träningen med bajen på länge, fys! sprang yttligare 4 km, och efter det massa fys.
jag sprang barfota vilket gjorde så att jag har ont i fötterna idag!


IDAG

6 pers idag i klassen men bara en lektion, Idrott där förlorarna i kubb fick springa spåret som är 2,5 km ;o
och självklart torsta mitt lag.:/ Jag har sprungit 21 km på mindre än 4 veckor lite jobbigt kanske ;o
hoppar fotbollsträningen ikväll I think.


IMORGON

Klassens dag, hela klassen ska spela brännboll och fotboll vid östertälje, och så får vi lite fika.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

hahahaha nej inte jag heller! vi måste ses när du kommer hem idag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: