This boy

I lördags så tillbringa jag min dag till fotboll!
Jag hade fotbollsmatch som vi vann med 2-0, Sverige spelade men torska tyvär. hoppas på bättre spel på onsdag!
Efter matchen gick jag Elin och Rebecca ut, och hem till Emil.. och där var även Putte, Emil, Tom, Viktor, Hanna och Emma.. När killarna hade badat så gick vi till gymnasieplan och "spelade" lite fotboll -.- Det var väldígt blött i gräset och de var mörkt så man såg ingenting, så att de blev inte sådär jätte mycket spel :P

I söndags så gjorde jag ingenting, städade lite. Mamma och Pappa var och köpte en ny Tv! :D
Gick ut med Rebecca en sväng på kvällskvisten, men vi var inte ute så länge eftersom jag skulle upp tidigt idag för att arbeta. :p

Nya Tv.n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: