makeup

Hade Fotbollsmatch mot enskede, det blev 1-1 och de är nog sen argaste matchen man har spelat hittills. Domarn var kass och Enskede var fula! aja nog om de blir bara mer arg om jag skriver om det  haha..

efter matchen gick jag hem och duscha sen gick jag och malin över till familjen lärnvåg/lovå/jensen  och käkade middag, det blev tacos och det var super gott :) . Sen gick jag och Rebecca in i Rebeccas rum och sminkade oss, sen frågade vi Pontus och Hampus om vi fick sminka dom, de var dom såklart emot, men tillslut gick dom med på det, för 20kr.. men ändå (a)

reslutatet ser ni på bilden, de är när dom och vi var på väg till kiosken för att köpa glass (a) dom skämdes lite grann, så dom gick och höll sig för ögonon. hahahaha

Efter att vi hade köpt glass så tvättade vi bort sminket och så gick vi hem till emil och spelade lite fotboll med Emil, Putte och Elias (emilslillebror). Så sa dom, Sista målet vinner och vi, jag och rebecca gjorde ungefär tre mål innan dom gjorde mål och självklart vare då, efter 4 mål som någon vann (a) dåliga förlorare bara :)
Sedan gick vi in och kollade på fun with dick and jane, den va lite rolig faktiskt :D när filmen var slut så gick vi hem...
Och när jag kom hem så skicka emil och putte sms om att dom ville att jag och rebecca skulle gå till statoil med dom och köpa godis, men jag orkade inte de så jag frågade inte ens rebecca, sorry om du ville ;o

Tjing och Tjong långstång :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: