Bad Touch

Dagen började med att springa 4000m i skogen med skol innebandylaget på tid. Dom flesta gjorde det i torsdags men då var jag ledig eftersom syster tog studenten ;) så nu har man iallafall det gjort. Efter att jag hade sprungit gick jag in i idrottshallen och lirade Innebandy med Hockeykillarna!
Sedan var det dags för lunch, jätte äcklig btw..
Sen hade ju inte så mycket mer var på klassråd och bestämde lite om torsdagens aktiviteter efter det gick jag och tog närvaro vid naturkunskapen som man inte behövde gå på eftersom vi bara var 4 st ;o skönt..  
Bilden efter det, gjorde klart min hand som jag har gjort en avgjutning av!
Sen var det bara att åka hem, men jag väntade vid stora statyn på elin så att vi kunde gå direkt till tumba gymnasium och lämna papper och snacka om sommarjobbet som börjar på måndag, och då har jag inte ens slutat skolan än ;o jag slutar den 12e vid torekällberget :p men jag får ledigt ifrån skolan den 9, 10 och 11 så att jag kan jobba ;)

Nu ska jag iväg och ha lite fys med innebandylaget. första träningen på länge, ska bli kul att träffa alla :D

Tjingelibibop! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: