Skansen

Var på skansen med Min moster, min mosters man och mina två kusiner och min mosters arbetskamrat och hennes barn. de va riktigt mysigt och riktigt varmt. Fick se fler björnar :)
När jag kom hem så var jag med rebecca, vi sjöng singstar sen gick vi ut med pontus och spelade lite kort ute på gården. sen när rebecca och pontus åt så kollade jag på cassandra när hon badade. och så träffade jag mathias, de va typ as länge sen och han har blivit as stor. :)
aa när rebecca var klar så gick vi in till mig och kollade på kanal + action, frostbiten var det som visades. Den va lite udda men men :D när mamma och pappa kom hem så kollade vi på Duplex, den va rätt bra faktiskt ;)

Pussssssss på alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: