Sånt är livet

jag och tess sjunger den här jäkla låten 24/7 i skolan! Nice som fan, för vi har så grymt heta sångröster ;)  men de är ju så, sånt är livet!

Sånt är livet, sånt är livet.
Så mycket falskhet bor det här.
Den man förlorar vinner en annan. Så håll i vännen som du har kär.

Han kom om våren, som en vårvind. Min kärlek fick han och allt han tog.
Men så kom hösten och all den kärlek han svor var evig, bara dog.

Sånt är livet, sånt är livet.
Så mycket falskhet bor det här.
Den man förlorar vinner en annan. Så håll i vännen som du har kär.

Han fick en annan. Jag har sett dom. Han verkar lycklig och hon är ung.
Det jag har lärt mig, det är just detta: När hjärtat svider så sjung, ja, sjung!

Sånt är livet, sånt är livet.
Så mycket falskhet bor det här.
Den man förlorar vinner en annan. Så håll i vännen som du har kär.

Och blir det fattigt utan kärlek. Jag fick en annan som har mig kär.
Hans gamla flamma har fått kojen. Och undrar säkert vem jag är.

Sånt är livet, sånt är livet.
Så mycket falskhet bor det här.
Den man förlorar vinner en annan. Så håll i vännen som du har kär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: