oldthree

idag har jag slappat järnet tills malin och gold kom hem. Då tog vi fram ett spel vid namn risk och spelade lite. vi spelade i flera timmar, sen gav pappa upp och då börja malin och gold fuska och jag är grymt dålig förlorare. jag hade precis fixat mitt uppdrag typ men nejnej. jag tror inte att jag själv fattar hur dålig förlorare jag är. HEEEEELT galet! jaja.. nu är de iallafall över, ingen vann och ingen förlora men jag stör mig fortfarande på de! haha tog en dusch för att komma in på andra tankar men icke sa nicke! familjespel ska man inte spela med mig, så är de bara :p
nu ska jag gå och spela kort med malin och gold, HAHAHA.. men där är jag inte lika dålig förlorare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: