LemonTree

idag var jag till skolan :) skönt att vara tillbaka igen! vi hade temadag, de va inte sådär jätte roligt. vi blev indelade i tre grupper och de va alla tvåor som var blandade och självklart så kom jag i en grupp där jag inte "kände" någon.. menmen haha. efter skolan gick jag och chriszy runt i tumba c och kollade runt en stund tills jag skulle möta rebecca och chriszy skulle hem.
jag och rebecca gick hem till henne, hon var ensam hemma och vi gjorde inget speciellt, satt och skratta största delen (a) helt underbart var det iallafall för jag har verkligen saknat henne, hon är en av dom som betyder absolut mest för mig. jag älskar dig <3

nu är de sovdags och imorgon är det rökdykning som gäller! :D peace out /J

Kommentarer
Postat av: Rebecca Jensen

men åh, du betyder jätte mycket för mig också och jag älskar dig jätte mycket!<3

Postat av: Robin

Men vadå du såg ju ut o ha en helt okej grupp (A) ;)

PUSS

Postat av: Robin

Men vadå din grupp var väl bra (A) ;)

Postat av: Anonym

Postat av: Robin

Men vadå din grupp vare väl inge fel på (A) ;) ?


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: