kort dag

idag kom jag till skolan ungefär 08.25, kom med ett tidigare tåg än vad jag egentligen skulle för att de va förseningar. aa så då kom vår lärare försent för hon  var på de andra tåget, de som jag egentligen skulle tagit. och när vi kom in på lektionen så stog hon och höll på med sin dator i typ 40 minuter innan hon ens började fundera på att starta på ett annat sätt. sen så gick jag och johanna. och vi brukar ha håltimme på onsdagar för att vi har sjukvård - ledarskap inom lek och idrott - räddningsmedicin. men ledarskapen har vi flyttat till fredagar så från ungefär 10 så brukar vi ha hål till 13. så fick vi veta att grupp a och d, som skulle ha rökdykning idag, men de va inställt. så ja jag slutade runt 10 idag :) lite skönt!
när jag kom till tumba med tåget så träffade jag rebecka(b2) som precis har kommit hem från dubai. vi gick omkring i tumba gymnasium och snackade massa! så kul att träffa henne igen, hon har vart saknad <3
 


Kommentarer
Postat av: Robin

ahh jäkla skolkare

Postat av: Anonym

Postat av: Jessika Hellsén

jag skulle väll aldrig skolka robin ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: