Jullov!

Äntligen jullov!
idag har jag match, med juniorerna i Dm. ska bli väldigt roligt :) men jag tror att jag en en gång börjar bli sjuk :( hostar som en tok. men de ska  inte stoppa mig ifrån att  spela matchen ikväll och inte heller matchen på söndag mot Gävle. jag biter ihop nu, har redan missat föör mycket! och de är ju jullov från skolan och även från innebandyn efter måndag. så då kan jag satsa på att bli frisk då ju. när de är ledigt ifrån allt :)
nu ska jag börja ladda, käka lite mat osv. puss /J

Kommentarer
Postat av: Rebecca Jensen

vi måste ses på jullovet!

Postat av: Louise

vad heter låten du har på bloggen? :)

Postat av: Jessika

De är John Mayer - Slow dancing in a burning room :)

Postat av: Louise

okej, tack så mycket! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: