julen

hoppas att alla har haft en jätte bra jul med  många fina presenter och god mat. min jul har vart bra, med många fina och bra presenter. julmaten däremot är aldrig god, åt bara några prinskorvar och några köpta köttbullar plus en liten julskinkbit. haha.. senare på kvällen så kokade jag nudlar för att käka för att jag var hungrig :) 
jag fick många fina och bra presenter som sagt; fick ett täcke med påslakan och örngott, en filt, en ljusmobil(typ en lampa), ett ljus, presentkort, miniradio, spagettislev-slev-osthyvel- stekspade, klänning och sist med inte minst en laptop. fick den inte direkt i handen men vi ska åka och handla en i mellandagarna. fick en papperslapp där de stod att jag skulle få en ;) haha
ha en fortsatt bra ... nånting (a) / J
Elvis<3

Kommentarer
Postat av: Robin

va bra att julen blev lyckad då (Y) god fortsättning :)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: