the starlight

Idag skjutsade jag och malin, mamma pappa och micke till farmor på gålö för att farmor skulle ha 65års fest. så jag och malin stannade en stund och grattade henne, och malin passade på att äta lite paj också innan vi drog vidare till skärholmen och shoppade. efter den lilla shoppingrundan så drog vi hem, jag köpte pizza och sen kollade vi på film. men typ mitt i filmen så hämtade gold malin för att dom skulle typ hem till honom på middag. så då blev jag ensam kvar oc kollade klart på filmen. när filmen var slut så tvättade, diskade och städade jag lite. för att jag inte hade nå bättre för mig. och nu har jag lånat malins dator för att min inte funkar. de är typ massa virus och shit på den. de är knas. men men.. aaa nu ska jag väll antagligen bara glo runt på internett eller så sätter jag på en till film. får se hur jag gör.

imorgon har jag innebandyträningsmatch mot södertälje ibk i södertäljes västergårdshallen kl 11. jag och Rebecka ska få spela med varandra, första gången på typ år och dar eftersom att rebecka typ har blivit back. men de är grymt, jag rebecka och malin andreasson i mitten plus elin och elin som backar ;) hejaheja!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: