down hill

Idag började skolan "på allvar" igen. och det började med två läxar /: 
annarsvar det rätt kul, vi hade 4 lektioner och alla var nya, sjukvård, psykologi, samhällskunskap a och pedagogiskt ledarskap. inget ämne man har haft förr liksom. kan inte säga om de var bra eller dåligt för vi fick typ bara en massa info på två av lektionerna, där vi även fick två nya lärare!
aa livet i skolan, uuuf.

fotbollsträning idag, ska hoppa över den. för att jag gjorde illa mig på min fotbollsmatch i lördags :/ de är trist men de är bara att leva livet.

och juste, jag fick sms av min inenbandy tränare i skolan idag. Han skrev att jag typ hade blivit matchens lirare på matchen mot hässelby i lördags och att jag skulle få nå pris på tisdag på träningen:p haha lite flummigt.


**************************

Leva livet, nu ska jag leva livet,
ja, leva livet, ja, leva livet.
Dom ska få se,
vem dom roat sej med.


**************************

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: