lärorik dag

Hade skott träning på innebandyn imorse, hade med mig överdrivet mycket saker i min väska, och det ska jag aldrig göra om för att den vägde så mycket så att jag har ont i ryggen nu, men då har jag iallafall lärt mig någonting om det.

Sen hade vi Engelska redovisning, jag och Carro redovisade om jack the ripper som är en vänsterhänt seriemördare. Jag visste inte att han var vänsterhänt, så då lärde jag mig någonting igen.
Mattematrik efter engelskan satt brevid Patrick och vi jobbade på grymt bra, gjorde ungefär 10 tal var, på mindre än en halv timme, för Andreas, läraren, snackade bort minst 10 minuter. Thats life, men det gick bra ändå!

Efter matten så kom Cannie Möller till våran klass och snacka lite. Cannie Möller är en författare för alla som inte vet det. Men det var grymt kul att lyssna på henne och hennes historier om allt. Det var både roliga och sorliga historier! Jätte kul faktiskt!



 Och det här är du Cannie Möller på bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: