Kebab

Vaknade imorse av att snubbarna som bygger om badrummet borrade så in i helvette och jag var jätte kissnödig, så jag öppnade dörren från mitt rum och ser en stor jävla mackapär som står där så jag kommer inte ut ifrån mitt rummet, där sitter jag instängd liksom kul. satt där i en timme om inte mer och höll på att kissa i brallorna. riktigt jobbigt. sen stack snubben iväg i 10minuter kanske utan borrningar eller dammsugningar, och då passade jag på att klättra över den där hemska mackapären. och tog mig in på toaletten. skönt! ja, sen kom snubben tillbaka och flyttade på den stora röda mackapären så att jag skulle kunna gå in och ut ifrån rummet.

ja, sen så mötte jag Chriszy vid 10. vi gick till skolan, käka, börja med svenska kl11.20 och sluta för dagen ungefär kl13. vi gick upp till perrongen vänta på tåget, medans vi vänta gick vi nere på (tåg)spåret och tjänade 2kr på det. och för alla som såg på "RENT HUS" i onsdags sen 9onde, vet ni att dom var hemma hos en snubbe som hette erik som bodde med sin kompis gotland lite då och då. och gotland var också på östertälje perrongen. och han frågade varför vi gick omkring där nere. vi svarade att vi hittade pengar. sen frågade jag honom om de inte var han som är gotland och det var han. haha han är fett skum men han var as rolig på programmet rent hus.

nu är jag hemma och har precis ätit middag, det blev kebab, MUMS!
och snart ska jag iväg på innebandyträning!!!

Och för alla glada, så måste ni spana in http://teddansuger.blogg.se!   ganska kul detdär faktiskt :D
och för alla dom vill se vem Ted är så kan ni kolla in http://teddan.blogg.se 
LEV LIVET!                 PUSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Teddan

www.teddan.blogg.se, kolla in den äkta varan istället!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: