Bloggen.

Bloggen har inte funkar och därför har jag inte kunnt byta låt eftersom den jag har inte fungerar. men jag ska fixa det nu sörni :D ..
ja, matcher vi hade i helgen, F91 hade match i söndags morse, den vann vi med 5-0 över duvbo. Andra matchen vi hade var på söndagkväll mot Tyresö trollbäcken med Ulaget som vi vann lite lätt med 16-1.

Igår så kom alla J**la gubbar som gör om badrummen hemma hos oss och hos våra grannar, nu hänger det plats överallt och det är papper på golvet som är fast tejpad med orange tejp och så är det smuts papprerna så man får typ använda skor inomhus. eller iallafall i hela korridoren fram till mitt rum. Gubbarna börjar jobba kl 07.00 på morgonen och det gör att man inte kan ha sovmorgon för att man vaknar av deras jäkla borrar.. inte nice alls men men.. livet är hårt :P checka in bilden för att se mer exakt hur det ser ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: